۱۳۸۵ آبان ۳۰, سه‌شنبه

سایت های بد دهن طرفدار دولت

دلم نمی خواهد برخی از سایت های غیر رسمی طرفدار دولت که هر روز تعدادشون بیشتر می شود و کارکردشون انتخاباتی و تخریب و فحش دادن هست را بزرگ کنم . شما درباره این سایت ها قضاوت کنید ولی بزرگشان نکنید!


آبادگران/ گفته میشود این سایت توسط یکی از اعضای شورا اداره می شود و............
کسری نیوز /

آسمان نیوز/

سپهر نیوز/

رصد نیوز/

رجا نیوز/

نوسازی/

مردم/

و خیلی های دیگه که شاید از دید من پنهان مانده!!هیچ توضیحی درباره این سایت ها نمی دهم ولی چیزی که در اکثر این سایت های فله ای غالب است بد دهنی است که حتی اصولگرایانی مثل بیادی و قالیباف را هم هدف گرفته اند.
فهیمه هم درباره یکی از این سایت ها به طور مفصل تر نوشته.

شهر فردا

سایت اطلاع رسانی شهر فردا برای انتخابات شورای دور سوم راه افتاد
برای اطلاعات بیشتر به وبلاگ افروزمنش که یک شهروند ساده هست مراجعه کنید

۱۳۸۵ آبان ۲۹, دوشنبه

تهدید دولت در انتخابات شوراها


یک هو خبر می رسد که 99 نفر از نماینده های مجلس طرحی دو فوریتی را امضا کردند که انتخابات شوراها(از دوره بعد) با انتخابات ریاست جمهوری تجمیع شود.

این موضوع یعنی چی؟

یعنی اینکه دوره شورای سوم یا دو ساله می شود و یا شش ساله!!که به گفته نمایندگان محترم احتمال شش ساله شدن بیشتر است.

یعنی اینکه این ها تصور می کنند دوره بعد انتخابات ریاست جمهوری باز احمدی نژاد پیروز می شود و باید شوراها که در دور سوم، محکوم!!!!به هماهنگ و یکدست شدن با دولت هستند بدون هیچ دغدغه ای همسو با دولت حرکت کنند.

این ها هرجوری شده می خواهند شوراها را در دست بگیرند.
شما اتفاق های را کنار هم بچینید:

تغییر معاون سیاسی وزارت کشور و آمدن ثمره هاشمی که حتی برای نشان دادن میزان نزدیکی این فرد با احمدی نژاد می گویند ثمره هاشمی فردی است که رئیس جمهور پشت سرش نماز می خواند
استعفای جمعی از نزدیکان احمدی نژاد در دولت و کاندیدا شدن برای شوراها که سرآمد آنها مهرداد بذرپاش مشاور جوان شهردار سابق و رئیس جمهور بود
تغییر معاون اجتماعی و امور شوراهای وزارت کشور
جلساتی که هفت نفر اقلیت شورا به طور مرتب در ریاست جمهوری و یا دفتر یکی از اعضا برگزار می کنند
تائید صلاحیت زریبافان با وجود داشتن سمت در دولت
حالا هم طرح دوفوریتی
و..............


تمام این موارد به همراه خیلی شواهد دیگه نشون می دهد که بذرپاش به هیچ عنوان نمی خواهد 25 آذر دست خالی به دولت برگرده . تمام کارها حساب شده است. من حاضرم برخی از اصولگرایان معقول و منطقی وارد شورای تهران شوند ولی لیستی که تحت عنوان حامیان دولت بسته می شود رای نیاورد.

بدونید و آگاه باشید که این ها کارنامه اشون در همین شورای فعلی مشخص هست و امتحان خودشون را پس دادند.

این افراد حتی ممکن است اسم خواهر احمدی نژاد که کاندیدا شده را برای توجه بیشتر در لیست خودشون قرار دهند.

باید از تهدید دولت در انتخابات شوراها ترسید.

۱۳۸۵ آبان ۲۶, جمعه

همشهري سلام؛ مكالمه تلفني در داخل تاكسي ممنوع!

صندلی عقب تاکسی نشسته بودم و یه خانم طرف راستم و یه آقا طرف چپم بودند.تا راننده پاش را روی گاز گذاشت و ماشین به حرکت درآمد، این دو نفر گوشی های موبایلشون را درآوردند و تا مقصد تماما داشتند با تلفن صحبت می کردند.

یکیشون موضوع حقوقش را با اونطرف خط در میون میگذاشت و دیگری درباره یک پروژه ای حرف می زد که داشتند میساختند.

خیلی موقع ها که تو تاکسی نشسته ام ، این مکالمات را می شنوم و گاهی اوقات هم خودم با تلفن صحبت می کنم.

اما چرا اینها را نوشتم. بد نیست گزارش یکی از دوستانم را در این باره بخونید.

همشهري سلام؛ مكالمه تلفني در داخل تاكسي ممنوع!

۱۳۸۵ آبان ۲۴, چهارشنبه

رتبه 24

شورای اول شورای اصلاح طلبان بود که با رای بالایی پیروز شدند. با اونکه تجربه اول بود و نا شناخته ولی مردم پای صندوق های رای آمدند.

یه نکته جالب در شورای دور اول شرکت کردن احمدی نژاد در انتخابات و در حوزه انتخابی تهران بود ولی جالب تر این هست که رئیس جمهور فعلی، شهردار سابق و کاندیدای اسبق شوراها توانست رتبه بیست و چهارم را کسب کند!!

۱۳۸۵ آبان ۲۲, دوشنبه

در انتخابات شرکت کنیم یا نه؟

اینقدر درباره انتخابات شوراها حرف دارم ولی تنبلی می کنم بنویسم.حالا که پرستو جان گفته پس می نویسم.


من اصولگرایان شورای شهر فعلی را دو دسته می کنم که البته دو دسته هم هستند.یک دسته آدم هایی که دارند هنوز که هنوزه با تعصب شدید از احمدی نژاد حمایت می کنند و چشمشون را روی خیلی مسائل بسته اند. این آدم ها انتقادهای شدیدشون را به دولت قبلی فراموش کردند و دچار تناقض شدند. مثلا یکی از اینها زمان احمدی نژاد در شهرداری ،سازمان شهرداریها که وابسته به وزارت کشور هست را غیر قانونی می دونست ولی حالا در این مجموعه رئیس خروج خودروهای فرسوده هست و یا اینکه زمان خاتمی وقتی حضور شهردار در جلسات هیات دولت لغو شد ، نطق های آتشین این افراد سر به فلک کشیده بود ولی حالا از دعوت نشدن قالیباف به جلسات هیات دولت حمایت هم می کنند . در ضمن فعالیت این افراد در زمینه های شهری خیلی کمرنگه.


اما گروه دوم در شورای فعلی آدم های نقد پذیر و نقد کننده ای هستند. برخی از اینها سابقه های طولانی در آشنایی با احمدی نژاد دارند ولی خیلی منطقی شهرداری زمان او را نقد می کنند.مثلا یکی از اینها 300 میلیارد تومان هزینه های فاقد مصوبه شورا را رو کرد.گروه مخالف اینها را متهم می کند چون در دولت جایگاهی ندارند ،دارند دولت را نقد می کنند اما پشت پرده چیزهای دیگه ای را آشکار می کند. فعالیت این افراد در زمینه شهری را نمی تونیم بگیم خیلی زیاده ولی از گروه بالایی بیشتره! در ضمن اینها از طرفداران قالیباف هم هستند.شاید به این دلیل طرد شده اند.


یه خادم می مونه که مستقل وارد شورا شد و دو برابر 14 نفر دیگه در شورا کار و فعالیت کرد. بعضی ها منتسب به کارگزاران می کنندش ولی نیست و برخی افراد کمر به خراب کردنش بستند. در زمان اصلاح قانون شوراها حسابی جلوی دولت و لایحه اش ایستاد تا اینکه لایحه از یک فوریت خارج شد.از قالیباف هم حمایت می کند.

اما انتخابات.............

الان در بین اصولگرا ها چند دستگی ایجاد شده و احتمالا سه لیست در بینشون منتشر میشه که بین دو لیست رقابت شدیدی وجود دارد.یکی حامیان دولت و دیگری حامیان قالیباف هست. ما باید مردمان را بشناسیم. من احتمال زیاد می دهم که اگه میزان مشارکت کم باشه حامیان دولت موفقیت نسبی به دست می آورند.تازه دقت کردید که این روزها دولت چقدر به تهران توجه داره؟ به تهران اعتبار می دند .احمدی نژاد میره جنوب شهر و.... چرا؟

این ترس وجود داره که این ها صدای کمی هم که از شورا بگوش می رسه را خفه کنند.

اما اصلاح طلب ها خوب وارد شدند. شورا اینقدر اهمیت داشته که افرادی مثل وزیرهای پیشین و معاونان وزیر شرکت دارند پس این موضوع خیلی مهمه چون می تونه اونها را به خیلی مسائل حساس کنه ولی به برخی افراد من انتقاد دارم.

بهر حال اگه در انتخابات حضور نداشته باشیم مطمئنا گروهی شورا را مصادره می کنند که ادامه دهنده احداث پروژه های شکست خورده و کارشناسی نشده ای مانند منوریل می شوند و تفکراتی در شهر حاکم می شود که قطعا پس رفت است.

من تو روزهای دیگه حتما هر یک از مواردی که گفتم را بیشتر توضیح می دهم تازه من لیست انتخاباتی دارم که گلچین شده از افرادی هست که میتونند برای تهران مفید باشند.

۱۳۸۵ آبان ۱۵, دوشنبه

رابطه یک مفسد اقتصادی با شهردار سابق

خیلی ساده است.آقای العقیلی که رئیس جمهور به عنوان مفسد اقتصادی ازش اسم برده یه زمانی با احمدی نژاد همکاری می کرده.اما چطور؟

سال 83 یه شرکت تو شهرداری شکل میگیره به اسم پارس شهروند که قرار بود بخش بین الملل فروشگاه های شهروند باشه .60 درصد سهام این شرکت مربوط به العقیلی از سرمایه گذاران عرب بود و 40 درصد باقی مونده هم مال شهروند بوده.

حالا اگه این فرد واقعا مفسد اقتصادی باشه معلوم نیست زمان شهردار سابق و زیر بال و پر معاون خدمات شهری اون زمان چه تخلفاتی صورت گرفته؟

بهر حال باید پرتقال فروش مشخص بشه!