۱۳۸۳ بهمن ۱۰, شنبه

فوزیه

هرچی دو دو تا چهارتا کردم متوجه نشدم یعنی چی؟!!
فردی که این حرفو زده یعنی میخواسته بگه من هم بعله تا ساعت یک شب برای اسلام و مسلمین کار میکنم!!!
در ضمن من شاکیم خیلی شاکی!! چرا شهردار فقط جلوی خونه مسئولین و مخصوصا جلوی خونه معاون قوه قضاییه را جارو میکنه!!!به قول خودش نداشتیما!!
و....
این روزها حسابی بحث انتخابات بالا گرفته و درباره میزان مشارکت مردم تو انتخابات هم نظرها متفاوته ولی به نظر من روزهای نزدیک انتخابات این مشارکت سیر صعودی میگیره!
ما چه بخواهیم و چه نخواهیم در این مملکت با یه شرایط خاص خودش زندگی میکنیم.اگه وضعیت خوبی نداریم به نظر من نباید بدترش کنیم.زمانی که خاتمی کاندیدای ریاست جمهوری شد ملت ایران دنبال یه قهرمان بودند،دنبال یه ناجی که هرکدوم از ما با استدلال و مفهومی که از آزادی داشتیم میخواستیم این قهرمان اونو ایجاد کنه!!ولی وقتی انتظاراتمون برآورده نشد سرافکنده شدیم و نا امید!!
شاید منتظر قهرمان بودن برای خروج از وضعیت نامطلوب در هر ملتی وجود داشته باشه ولی این موضوع در ملت ما بیشتره حتی به نظر من مبحث انتظار برای ظهوریک منجی بد جا افتاده!!
اخوان یه شعر داره که میگه:
هرکه آمد بار خود را بست و رفت
ما همان بدبخت و خوار و بی نصیب
زآن چه حاصل جز دروغ و جز دروغ؟
زین چه حاصل جز فریب و جز فریب؟
باز میگویند فردای دگر
صبر کن تا دیگری پیدا شود
کاوه ای پیدا نخواهد شد،امید!
کاشکی اسکندری پیدا شود.
راستی تو پرانتز یه مطلب درباره شعر بالا بگم که تو بعضی از مجموعه های شعر چاپ شده از اخوان ثالث به جای کاوه گذاشتند نادر!!!!!

۱۳۸۳ دی ۲۵, جمعه

دهه ولایت و ...

مشاعی معاون فرهنگی_اجتماعی شهردار گفته که برای جشن های دهه ولایت به هر منطقه 50 میلیون تومان از طرف شهرداری کل داده میشه!!!!
هنوز خبر این موضوع منتشر نشده ولی معلوم نیست هر منطقه با این پول میخواد مثلا چیکار کنند؟!!!!
راستی جهت اطلاع بگم که هنوز سر بودجه فرهنگی شهرداری،کمیسیون فرهنگی شورا با حوزه فرهنگی شهرداری مشکل دارند ولی سازمان فرهنگی و هنری با بودجه ای که هنوز تعیین نشده هر کاری دلش بخواد داره انجام میده که از آن جمله میتونم به تقدیر از المپیکی ها اشاره کنم که بالای 500 میلیون هدیه داده اند(البته رقم دقیق هنوز مشخص نیست)یا بن ها یی که سال گذشته به معلمها داده بودند که حدود 2 میلیارد بود و.....

۱۳۸۳ دی ۲۲, سه‌شنبه

تثبیت قیمت ها و....

در راستای اینکه نمایندگان ملت!!!در مجلس طرح تثبیت قیمت ها در سال 84 را تصویب کردند و کلی ملت شریف را مشعوف ساختند شهرداری تهران به همراه شورای منتخب!!!هم دست بکار شدند نرخ عوارض،نرخ خدمات حمل و نقل عمومی و...را در تهران تثبیت کردند تا شهروندان عزیز!!!کیفشو ببرند
راستی این موضوعات اصلا و ابدا ربطی به انتخابات ریاست جمهوری نداره ها!!!!گفتم که یه موقع فکر بد نکنیدها

۱۳۸۳ دی ۲۱, دوشنبه

ابراهیم اصغر زاده

امروز ابراهیم اصغر زاده یه نشست خبری داره ودرباره انتخابات حرف میزنه.
آخرین باری که اصغرزاده را دیدم دو سال پیش ، روز آخر شورای دوره اول بود که در اون جلسه بدلیل اینکه دستور جلسه بررسی عدم صلاحیت ملک مدنی بود، طرفداران ملک مدنی یعنی گروه عطریانفرشرکت نکردند و جلسه از حداکثر افتاد وباعث انحلال شورا و برکناری ملک مدنی شد.
وقتی اون جلسه تموم شد خبرنگارها به سمت اصغرزاده سردسته مخالفین شهردار در شورا رفتند و اصغر زاده در اوج عصبانیت همه چیز و همه کس و حتی اصلاحات را به چالش کشوند.
میگفت که مردم تهران بیاند 5 تابوتی را که انتخاب کردند را ببرند و تشییع کنند چون نماینده ها یی که در جلسات شرکت نمیکنند تابوتی بیشتر نیستند.
حالا امروز دلم میخواد بعد از دوسال اون اصغرزاده ای که ادعا میکرد توی 4 سال عضویت در شورا موهاش سفید شده را ببینم.
و اون اصغر زاده ای را که...........