۱۳۸۴ دی ۲۹, پنجشنبه

رئيس و استاد وبلاگ نويس

موقع امتحانها است و من مثلا گرفتارم!!!
البته در اين بين درسي هم خونده نميشه!!
ديروز امتحان معني شناسي داشتم كه استاد اين درس دكتر جعفري رئيس دانشكده خبر بود.
برگه هاي امتحان را گرفتيم و قرار شد تا پايان بهمن در 10 صفحه تايپ شده جوابها داده بشه!!
بعضي از بچه ها به رئيس وبلاگ نويس متلك ميانداختند كه جوابها را تو وبلاگتون بگذاريد يا براتون ايميل كنيم.
البته خود استاد گفت كه يكي از دانشجو ها تو وبلاگش كامنت گذاشته كه به جاي وبلاگ نوشتن برگه ها ي امتحاني ما را صحيح كنيد!!
واقعا اين مسئله نكته ظريفي هست چون ترم پيش با استاد جعفري درس زبان شناسي داشتيم كه هنوز نمره هاي اين درس اعلام نشده.استاد قول داده نمره هاي معني شناسي و زبان شناسي را با هم اعلام كنه!!!
سپيدار وبلاگ دكتر جعفري رئيس و استاد دانشكده خبر هست.

۱۳۸۴ دی ۲۱, چهارشنبه

عنصر نامطلوب شدم

هفته پيش ماجرا به نقطه اوجش رسيد و طاقطم تموم شد.
مدتي هست كه تيم جديد روابط عمومي شهرداري مركز آغاز به كار كرده ولي هر روز يه تشنج و تنش ايجاد ميشه و خبرنگارها حسابي ناراضي هستند!!!

اونها مي گويند چندتا خبرنگار هستند كه سردسته كل خبرنگارها شدند و شروع به ايجاد تنش و انتقادهاي تخريبي در شهرداري كردند و هدفشون هم گرفتن بعضي امتيازها !!!و امكانات!!!! از شهرداري است و خبرنگارهاي معترض هم نسبت به توهين ها و گزينشي برخورد كردن و بي نظمي در برنامه ها شاكي هستند.

اينقدر ماجرا كشدار شد كه بعضي از بچه ها در روزنامه ها و خبرگزاري ها اين ناهماهنگي ها را منتقل كردند و نوشتند.

اما روند ادامه پيدا كرد. حتي با خيلي از خبرنگارها تماس مي گرفتند و از نحوه نگارش خبر انتقاد مي كردند.مثلا مي گفتند چرا اين خط را كه انتقادي بود، كار كرديد؟ و....

چند مورد هم من ديدم ولي هيچ چيز نگفتم تا اينكه در يكي از برنامه ها كه اين ناهماهنگي ها ديده مي شد ، با چندتا از بچه ها تصميم گرفتيم كه در اولين برنامه اي كه قاليباف را ديديم اعتراض خودمون را مستقيما بهش برسونيم.

اولين برنامه بعد از اون ماجرا، گردهم آيي كاركنان شركت واحد در استاديوم 12 هزار نفري آزادي و ديدار قاليباف با اونها بود كه من اون برنامه را نرفتم اما بچه ها مي گفتند روند نا همانگي ها ادامه پيدا كرد و اونها 40 دقيقه تو سرما معطل شدند و وقتي قاليباف اومد بيرون اونها به اين ناهماهنگي ها اعتراض كردند و گفتند كه اين ششمين بار است كه اين اتفاقها مي افتد و فقط به خاطر شما بود كه كوتاه اومدند كه قاليباف هم جواب داد كه اينبار هم به خاطر اون كوتاه بيايند.

در حاشيه اين گردهمايي در برخي از رسانه ها اين موضوع هم درج شد كه باعث ناراحتي شديد روابط عمومي شد.

اما چهارشنبه پيش و دو روز بعد از برنامه استاديوم، قاليباف برنامه اي در شهرداري منطقه 2 داشت كه من متوجه شدم و ساعت 2 سر برنامه بودم اما جلوي در از ورودم جلوگيري شد و گفتند كه شما در ليست 5 نفره خبرنگارها ي دعوتي(گزينشي) نيستيد و بايد برويد.

خيلي عصباني شدم و گفتم منتظر مي شوم تا با مسئول روابط عمومي صحبت كنم اما بعد از 10 دقيقه مسئول روابط عمومي منطقه 2 اومد پيش من و گفت كه برم.

گفتم كه مي خوام با روابط عمومي مركز صحبت كنم كه در جواب گفت كه مديركل روابط عمومي مركز اون را فرستاده تا به من بگه كه بروم!!!!!!!!

خلاصه اينكه ترجيح دادم اين موضوع را به مسئولان رسانه ام منتقل كنم كه اونها هم گفتند كه يك نامه به شخص قاليباف بنويسم.

نامه را نوشتم و بعد از جلسه بدون حضور مستمع شورا كه درباره اتوبوسراني بود و قاليباف هم حضور داشت ، رفتم پيش قاليباف و نامه را با يكسري توضيحات مختصر به اطلاعش رسوندم!!

قاليباف گفت كه پيگيري مي كنه و نتيجه پيگيريش را فردا اون روز يعني دوشنبه متوجه شدم چراكه مسئول رسانه ها ي شهرداري از من گله كرد كه چرا اين مشكلات را ابتدا با اون در ميون نگذاشتم!!!و مستقيما نامه نوشتم؟؟

خلاصه اينكه بايد منتظر آينده شد و ديد كه روند كار چگونه ادامه پيدا مي كنه.

به نظر من كه اين تنش ها به ضرر قاليبافه و اين درحاليه كه چهره قاليباف در زمان ورودش به شهرداري از احمدي نژاد خيلي مثبت تر بود ولي به جاي استفاده از اين وجهه ، دارند حسابي به ضرر قاليباف كار مي كنند.

من هم اين وسط تبديل به يك عنصر نامطلوب شدم. درحالي كه اصلا در اين مدت نه سوال چالشي پرسيدم و نه انتقادي كردم و چون به اعضايي كه به قاليباف راي دادند ، اعتقاد دارم فعلا نظاره گر فعاليت قاليباف هستم اما اگر ...............