۱۳۸۳ مهر ۳۰, پنجشنبه

مونوریل و شهرداری

امروز احمدی نژاد در منطقه 22 ملاقات مردمی داره.از وقتی که تو منطقه 10 یه جورایی با شهردار بگو مگوم شد دیگه نرفتم ملاقاتهای مردمیش.خیلی بد با من حرف زد. دیگه خوب منو شناخته که چه جور آدمی هستم.تو منطقه 10 سر منوریل یه جورایی عصبانی شد
میگفت :میخواند احداث 5 خط جدید منوریل را با 90کیلومتر طول شروع کنند
منکه حسابی کفری شده بودم چون نمیفهمیدم چرا قبل از اینکه طرح آزمایشی کامل بشه رفته سراغ طرح اصلی،تازه طرح آزمایشی هم که در هیات حل اختلاف مرکزی باطل شده بود در ضمن اصلا این 90 کالومتر تو شورا تصویب شده بود؟
من خیلی واضح از احمدی نژاد پرسیدم که آخر 6 کیلومتر یا 11 کیلومتر یا 90 کیلومتر کدامشون تو شورا تصویب شده؟
خیلی پیروزمندانه لبخند زد و گفت:حواست کجا هست ؟انگار گوش نمیکردیها؟اون 6 کیلومتر که به 11 کیلومتر افزایش پیدا کرد طرح آزمایشی بود این یه طرح دیگه است
پرسیدم پس چرا تو شورا تصویب نشده؟
گفت:در تاریخ 14 مرداد تو شورا تصویب شده
خیلی خیلی تعجب کردم چون من توی تمام جلسات شورا بودم و اطمینان داشتم چنین چیزی اصلا اعلام نشده.
گفتم:پس شورا در این باره هیچ چیزی را اعلام نکرده
دوباره خندید و گفت:شاید شما نشنیدید
دیگه حوصله کل کل کردن را نداشتم و چیزی نگفتم ولی حسابی از دست شهردار عصبانی شدم و فکر هم میکنم شهردار متقابلا از دست من عصبانی شد چون چند روز بعدش یکی از روابط عمومی های شهرداری به یکی از دوستهایم که تو اون جلسه نبود با حالتی انتقادی میگفت :بعضی از خبر نگارها تو جلسه پنجشنبه شهردار را اذیت کردند و میخواستند جو سیاسی ایجاد کنند
منکه کوتاه نیامدم و یه گزارش تحلیلی در این مورد نوشتم و چند تا روزنامه هم کار کرد
در ضمن بعد از جلسه یکشنبه شورای شهر از چمران درباره احداث 90 کیلومتر پرسیدم ولی چمران زد زیر مصوبه احداث 90 کیلومتر مونوریل و فقط تاکید داشت که طرح مطالعاتیش تصویب شده و اون هم نه تحت عنوان منوریل بلکه تحت عنوان گسترش خطوط ریلی

هیچ نظری موجود نیست: