۱۳۸۴ مهر ۱۸, دوشنبه

مسئول رسانه هاي شهرداري در بهزيستي

اسفند سال پيش بود كه يكسري از بچه هاي خبرنگار با دعوت شدن به روابط عمومي شهرداري تهران با دكتر فقيه به عنوان مسئول جديد رسانه هاي شهرداري آشنا شدند.
از قبل فقيه را مي شناختم چون قبل از اينكه بيايد شهرداري، سرپرست روابط عمومي پزشكي قانوني بود و من در يكي از اجلاس هاي پزشكي قانوني تو ستاد خبري اش بودم.
مردي جوان ،قدبلند و لاغر با ريش پرفسوري و دندانهايي كه سيم گذاشته بود.
چند روزي كه باهاش كار مي كردم،مديريت خاصي ازش نديدم و اوضاع طوري بود كه تو ستاد خبري خودم خبر تهيه مي كردم،خودم تايپ مي كردم و خودم به روزنامه ها ارسال مي كردم و ستاد خبري هيچ نظمي نداشت.شايد درست نباشد كه اين موضوع را تعميم داد ولي خاطره خوبي از مديريت فقيه در ذهنم نمونده.
اين فرد بلافاصله در ستاد انتخاباتي احمدي نژاد قرار مي گيره و به قولي و اگه بشه اسمش را گذاشت" ترقي"، پله هاي ترقي را دوتا يكي طي ميكنه تا اينكه مسئوليت يكي از كليدي ترين سازمان هاي وزارت رفاه يعني بهزيستي بهش سپرده مي شه.
سرپرست موقت وزارت رفاه براي بهزيستي سرپرست موقت تعيين كرد و من كه هميشه فكر مي كردم بدتر ازمديريت راه چمني رييس قبلي وجود نداره، به اين باور رسيده ام كه كوتوله ها (از نظر مديريتي)مملكت را در دست گرفتند و اصل شايسته سالاري مثل همه اين سالها، اصلي از ياد رفته است.
در ضمن راه چمني در مراسم توديع خودش و معارفه فقيه شركت نكرد.