۱۳۸۶ فروردین ۲۶, یکشنبه

بازهم شوراها

خیلی دلم برای نوشتن در اینجا لک زده بود ولی فرصتش نشد.
هفته پیش چون دیدم تازه تعطیلات تمام شده بود تصمیم گرفتم در اتاق گفت و گو «مهدی چمران» را دعوت کنم و همچنین با دعوت از خبرنگاران سایر رسانه ها یک جو خبری برای موضوع اصلاح قانون شوراها ایجاد کنم.
نمی توانم بگویم موفق بودم یا نه ولی من دلم می خواست در اندازه خودم وظیفه ام را انجام دهم گرچه اعتقاد دارم ما خبرنگاران در این موضوع خیلی فریاد زدیم اما نتیجه لازم گرفته نشد.
اصلاح قانون شوراها برای ما تبدیل به سریال شده است. تصور کنید !پارسال این موقع ها موضوع اصلاح قانون شوراها مطرح شد ، جنجال شد، در مجلس تاثیر گذاشت اما در نهایت تصویب شد و شورای نگهبان اسفند ماه آن را بررسی کرد و به مواردی که قبلا مثلا در سال 1382 در اصلاحییه دیگه ای خودش تائید کرده بود ایراد گرفت!!! و دوباره الان در مجلس برای برطرف کردن ایرادات قبلی است.

دیروز دوستی به من اعتراض می کرد که چرا تو که تلاش کردی و چمران را دعوت کردی باز موضوع تکراری قانون شوراها را مورد بحث قرار دادی ؟ از من می پرسید که این موضوع چه به درد مردم می خورد؟ می گفت باید درباره برنامه های شورای سوم ازش سوال می کردم. بهش گفتم تا ابزار نداشته باشی نمی تونی حتی برنامه ای برای شورای سوم داشته باشی و همه حرف ها تبدیل به شعار می شود.
خانم دکتر ابتکار هم بعد از انعکاس این خبر در وبلاگش با عنوان شوراها زیر تیغ به این موضوع پرداخته.

در ضمن جالبه که تو هفته پیش گفتند که قراره انتخابات شوراهای دوره چهارم شوراها با انتخابات ریاست جمهوری برگزار بشه و شورای دور سوم که هنوز کارش را شروع نکرده دوساله شود.
دولتیان هرجا کم می آورند از شوراها مایه می گذارند!!!!!

۳ نظر:

ناشناس گفت...

سلام.شوراها چه به درد مردم میخوره؟

ناشناس گفت...

lll

ناشناس گفت...

سلام
خوب مینویسی
بد نیست بدونی با یکی از وبلاگنویسها داریم لینک وبلاگهای موافق قالیباف رو جمع مکنیم و توی وبلاگها مون میذاریم
اگه درمورد تو صدق میکنه خبرم کن یا اگر کسی رو میشناسی بگو
واگه دوست داشتی در وبلاگ خود هم همین کار رو بکن
این فعالیت کاملا شخصی است