۱۳۸۷ آبان ۱۶, پنجشنبه

دوستان

وقتی به دوستانم نگاه می کنم ، انگار گلچین شده از خوب ها هستند. همیشه و مخصوصا در لحظات سخت یاریگر من بودند.محبت تک تکشون توی دلم هست.
وقتی بعد از سالها که هر سه شنبه در صحن شورای شهر حاضر بودم ، نخستین سه شنبه بدون شورا را تجربه کردم ،اس ام اس ها یکی یکی می اومد....یکی می گفت:« جات خالیه !» یکی دیگه نوشته بود :«حواسم به نبودنته.تند تند نوشتندت!» یکی از دوستای خوبم هم با اس ام اسش من را خنداند.نوشته بود :«شورا بدون تو! به لعنت خدا نمی ارزه!» و.....

محبت های دوستای خبرنگارم هنوز ادامه داره و خدا را شکر می کنم که چنین افراد با ارزشی دور و برم هستند.افرادی که وجود تک تکشون سرشار از عشق و محبته.
اسم نمی برم ولی می دونند چقدر دوستشون دارم!

۵ نظر:

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز
امیدوارم که همیشه موفق و سلامت باشی.
البته دوست خوبی مثل خانم خوانساری داشتن هم یک دنیا نعمت و باعث سعادته ....

ناشناس گفت...

دوست خوبه خوب از فاميل هم بهترتره
قدرشون رو بدونيد
اگه زيادي اومد به من هم بديد
قول ميدم مثل خودشون خوب باشم

ناشناس گفت...

سلام
خوشحال میشم اگه از وبلاگ من بازدید کنید و نظر بدید و در صورت تمایل تبادل لینک داشته باشیم .

ناشناس گفت...

سلام
دوست خوبم مسلماً همه ی کسانیکه می شناسندت و دوستت دارند مطمئناً به خاطر مهربونی و خوبی خودته.

ناشناس گفت...

سلام - وبلاگ راديدم - پسنديدم - خوب بود -مثل هميشه - احساس كردم چه زيبا مي نويسي خانم خوانساري.
من مجيد علمي فرزند محمد متولد 1356 - صادرشده از تهران هستم.