۱۳۸۷ آذر ۲۸, پنجشنبه

سالن نیمه خالی و قرعه کشی تشریفاتی

داشتم خبرهای سایت شهرداری را می دیدم با خبری درباره مراسم قرعه کشی عوارض نوسازی مواجه شدم. ابتدا صفحه گزارش تصویری را باز کردم و تصویری که تو ذوقم زد ، سالن تقریبا خالی بود. پیش خودم فکر کردم که این همه تبلیغ شد که شهروند خوش حساب جایزه می گیرد و .... اما چه مراسم سطحی ای برگزار شده است. بعد یاد پیام های مردمی در روزنامه ها افتادم که سال گذشته به عملی نشدن وعده شهرداری برای اهدای هدیه به خوش حسابان پرداخت عوارض اعتراض می کردند. آنها نمی دانستند که مراسم برگزار شده اما بسیاری از خوش حسابان به مراسم دعوت نشده اند.
اما خبر سایت شهرداری هم جالب است. در خبر آمده :«در این مراسم که با حضور عده زیادی از شهروندان خوش حساب تهرانی ، جمعی از مدیران شهری ، نمایندگان رسانه های گروهی و نمایندگان بانک مرکزی و دادستانی برگزار شد ، قرعه کشی عوارض نوسازی و کسب و پیشه و بهای خدمات مدیریت پسماند به صورت کاملا قانونی انجام گرفت

۳ نظر:

ناشناس گفت...

خوشحالم که هنوز پیگیری...

ناشناس گفت...

سلام استاد عزیز و ارجمند...
سال گذشته که خدایی ما ( یکی از مناطق که خودتون می دونید !!! )جوایز شهروندان خوش حساب اون بخش از پایتخت رو به منتخبین دادیم !
همیشه موفق و پیروز باشید دوست خوب من ...

ناشناس گفت...

سلام استاد عزیز و ارجمند...
سال گذشته که خدایی ما ( یکی از مناطق که خودتون می دونید !!! )جوایز شهروندان خوش حساب اون بخش از پایتخت رو به منتخبین دادیم !
همیشه موفق و پیروز باشید دوست خوب من ...