۱۳۸۳ اسفند ۲۲, شنبه

خبرنگاران برتر!!

امسال از عملکردم تو حوزه شهری تا حدودی راضی هستم و میتونم اونجاهایی که موج خبری ایجاد کردم و تاثیر گذاشتم را بشمارم ولی خیلی بهتر از این هم میتونستم باشم ولی ابزارهای خوبی نداشتم.
هفته پیش خبرنگاران برتر حوزه شهری توسط روابط عمومی شهرداری انتخاب شدند.وقتی اسامی را دیدم مطمئن شدم که توی این یکسال در رابطه با خبرهای شهرداری خوب کار کردم چون اسمم نبود!!!!
5 نفری انتخاب شده بودند که از کبریت بی خطر بی خطرتر بودند.از این 5 نفر 4 نفرشون که اصلا یاد ندارم که در نشست خبری های هر هفته شهردار سوالی پرسیده باشند یا ایجاد چالشی کرده باشند و تنها در نقش واکمن بودند،یعنی وقتی صحبت های شهردار شروع میشد ضبطشان(نوشتنشان)شروع میشد و با تموم شدن صحبتهای شهردار کار آنها هم تموم شده بود.به نظر من اونها برای محل کارشون خبر بیار هستند نه خبرنگار!!!
خوشحالم که تو چندین مورد تونستم شهردار را به چالش بکشونم! طوری که سوالهام براش نا خوشایند بود و از جواب دادن طفره میرفت!!!
البته اگه من میخواستم کسی رابعنوان خبرنگار برتر حوزه شهری در این یک سال انتخاب کنم قطعا خبرنگار شرق بود که به قول خودش تو شهرداری فقط سه نفر را میشناخت:1-شهردار2-مدیر روابط عمومی 3-که از همه مهمتربود "یک منبع آگاه"!!!

هیچ نظری موجود نیست: