۱۳۸۴ آذر ۲۰, یکشنبه

وام ازدواج و ازدواج من

يكي از بچه هاي خبرگزاري ميراث هفته پيش مي گفت كه ارديبهشت امسال فرم دريافت وام ازدواج شهرداري را پر كرده و بهش گفته بودند كه 5 آذر نوبتش ميشه اما اين تاريخ گذشته و از وام خبري نيست. وقتي هم زنگ ميزنه، مسئولين امر مي گويند كه بودجه ندارند،سال بعد!!!!
از من مي خواست براش از يكي از اعضاي شورا نامه بگيرم تا امسال بهش وام را پرداخت كنند!!
مي دونستم نتيجه نداره چون تازه رو شده كه پشت پرده اين وام چه خبرا بوده!
امروز بعد از جلسه شورا رفتم پيش بيادي ، نايب رييس شورا!ماجرا را براش تعريف كردم ولي درباره نامه چيزي نگفتم چون اصلا فرصت نداد.
گفت كه پسرش هم درخواست وام داده و قرار هم بوده مهر بهش وام را بدهند اما هنوز خبري نشده.
مي گفت كه پسرش به وام احتياج نداشته ولي مي خواسته همينجوري امتحان كنه.
سلطانخواه را صدا كرد كه اون به من جواب بده!!
سلطانخواه هم از سرش باز كرد.
بيادي رو به من كرد و گفت:من تو اين ماجرا كاري نمي تونم بكنم .اگه هم مي تونستم ، اهل پارتي بازي نيستم ولي اگه خودت ازدواج كني ، برات وام را جور مي كنم!! و بعد شروع كرد از من تعريف كردن پيش سلطانخواهي كه چشم ديدن من را نداره!!!
من هم اين وسط مونده بودم چي بگم!!سريع تشكر كردم و خودم را به نشست چمران رسوندم.