۱۳۸۷ فروردین ۹, جمعه

پل بی آر تی یک شبه غیب شد

پایه های پل بی آر تی یک شبه از خیابان آزادی غیب شد.
دو ماه یا بیشتر بود که در خیابان آزادی - تقاطع بهبودی بخشی از خط تندرو اتوبوسرانی یا همان بی آر تی را بسته بودند و کارگران شهرداری مشغول عملیات عمرانی بودند.شاید در مرحله اولیه عملیات عمرانی همه از یکدیگر می پرسیدند که شهرداری مشغول چه کاری است اما مدتی نگذشت که پایه های پلی در آنجا نصب شد و همگان بر این باور رسیدند که به خاطر چراغ قرمز تقاطع مذکور،شهرداری در حال اجرای یک تقاطع غیر همسطح است تا اتوبوس های تندرو بدون ماندن پشت چراغ قرمز مسیر خود را بدون معطلی بپیمایند.

عملیات عمرانی به کندی پیش می رفت تا اینکه در تعطیلات نوروزی ، وقتی شهروندان چند روز پیش از خواب بیدار شدند و گذرشون به خیابان آزادی رسید دیدند از پایه های پل خبری نیست و کل آن محدوده آسفالت شده است و خط بی آرتی به طور مستقیم امتداد پیدا کرده است.

حال ماجرای هزینه های فراوان اولیه و جمع آوری پایه های پل چیه را باید بعد از خواب رسانه ها در تعطیلات نوروزی پیگیری کرد.......

۳ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
خوبي بازم انگار كامنت من و خورد
2باره سال نوت مبارك
انتخاب شعرت فوق العاده بود
اي با با پل چيه تو اين مملكت شب مي خواب صبح پا ميشي مي بيني دراي خزرش گم شده
حالا پل كه چيزي نيست

ناشناس گفت...

سلام و عید شما مبارک!
مآآآآ!
اصلا من نمی‌فهمم این اصرار روی خط BRT اون هم جایی که قراره مترو احداث بشه چیه؟ خوب اصلا اگر هم قراره پلی زده بشه، بهتره که برای کل تقاطع بزنن تا این ترافیک همیشگیِ بهبودی رفع بشه. باورم نمی‌شه که کلا آسفالت کرده باشن اونجا رو!
خط BRT خیلی خوبه، به شرطی که خط رفت ۲ لاینه و خط آمد هم ۲ لاینه باشه تا بشه سبقت گرفت. توی خیابون آزادی شاید همون خط ویژه بهتر جواب می‌داد...

ناشناس گفت...

سلام. عیدتان مبارک. بعدازعید به این اعضای کم تحرک شورای شهر تهران بگویید به جای شعار های گنده کمی چشم بیدار شهروندان در شهرداری تهران باشند ! راستی اگر یکی از کارکنان شهرداری این افتضاح را به بار می آورد چه می شد؟ ضمنا به مطلب وبلاگم در این زمینه نگاهی بیندازید موضوع مشترکی را نوشتیم.