۱۳۸۷ خرداد ۱۰, جمعه

بازی برنده - برنده

وارد بازی شدم اما اصلا متوجه نبودم که مهمترین اصل بازی که هدف و مقصود است تعریف نشده. وقتی در زندگی داشتم بازی اش می کردم دیگران با حرف هایی که می زدند برایم قصد و هدف تعیین می کردند. تازه فهمیدم غرق بازی شده ام اما بدون هدف.آمدم هدف تعیین کنم.دیدم اهداف در جریان بازی برای من متفاوت شده در حالیکه می تونست در ابتدای بازی یک جور دیگه تعریف بشه.حال اهداف متفاوت شده بود. زمان بازی رو به پایان بود و من بازنده شدم.
به این فکر می کنم اگر ابتدای بازی هدف مشترک داشتم بازی برنده - برنده می بود اما به نظرم بازی ما برنده نداشت حالا می پرسم یعنی یک جوری نمیشه ، راه نداره که بازی را برنده - برنده کرد؟؟

۲ نظر:

ناشناس گفت...

بستگی دارد که چطوری به بازنده شدنت نگاه کنی.زندگی جریان همین برد و باخت هاست نمی شه همیشه برنده بود محبوبه جان.

Nima گفت...

درود بر محبوبه ی گرامی

خوشحالم از یافتن وبلاگ شما...
من روزنامه نگار نیستم اما با مرکز فرهنگی زنان و سایت های اونها همکاری های مختصری در سه چهار سال اخیر داشته ام.
پیروز باشید