۱۳۸۷ مرداد ۱۰, پنجشنبه

پشت کردن به مردم

دیروز فیلم مصاحبه نکردن آقای قالیباف شهردار تهران با رسانه ها در روز دوشنبه و در مراسم افتتاحیه پل سراج- وفادار را می دیدم. شهردار تهران در حالی که در شلوغی مراسم آماده نشستن در خودروی خود بود مورد خطاب یکی از همکارانم قرار گرفت که برای گفت و گوی ویژه خبری شبکه دو خواستار پرسیدن سوالی بود. اما قالیباف در پاسخ به این خطاب اعلام کرد :فقط هفته ای یکبار حاضر به پاسخگویی به خبرنگاران است!

بلافاصله بعد از دیدن این فبلم،این موضوع به ذهنم آمد که هرچند ناقص یا کامل اما رسانه ها نمایندگان مردم هستند!! آقای قالیباف وقتی مردم شما را خطاب قرار می دهند لطفا درخواست آنها را اجابت کنید!!
این حرکت شما در اینکه تعیین کنید چه زمانی به مردم پاسخ دهید به نوعی پشت کردن به مردم است.

۵ نظر:

Unknown گفت...

من منظورتون رو نمی‌فهمم. خب اگه مردم هم هی هر روز بخوان با یک مسوولی مصاحبه کنن، بیجا می‌کنن. به هر حال نظم و انضباط کاری هم لازمه.

ناشناس گفت...

مردم قرار نیست هر روز با مسئول مصاحبه کنند!خبرنگار هم قرار نیست هر روز مصاحبه کنه!ولی وقتی سوال و ابهام وجود دارد مسئول باید پاسخگو باشد.ضمن اینکه هر مصاحبه نهایت 10 دقیقه تا یک ربع طول می کشد.فکر می کنید این زمان مسئول را در انجام وظایفش دچار مشکل می کند؟

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز
اگه همکاران هماهنگ باشن و مدتی اخبار " رپورتاژی " نرن و در عوض نقد سالم و اصولی کار کنند قدر مسلم گوشی دست خیلی ها میاد
هر چند سرویس اجتماعی و شهری اصولا کاری به مسائل سیاسی نداره ! ولی مدیریت شهری به خاطر وابستگی به گروه های خاص سیاسی ! طی این یکسال نیاز به دوستان خبرنگار حوزه شهری برای اطلاع رسانی اقداماتش داره ...

ناشناس گفت...

با اين ظر موافقم اما ايشون انگار ديگه داره زيادي به خودش حق مي‌ده!


مي‌دوني ! يه كمي هم تقصير خود ماست كه هميشه ئنبالشون دويديم!

اميدورام روالي كه از امروز شروع كرديم جواب بده !

ناشناس گفت...

تعجب می کنم. من تصور می کردم اقای قالیباف با مرحله پشت کردن به مردم حالا حالاها فاصله داشته باشه.