۱۳۸۴ خرداد ۲۶, پنجشنبه

بعد از 8 سال سکوت و ...

8 سال سکوت می کنی و باز هم قهرمانی بعد از 8 سال مردم منتظرند از خودت حرف تازه ای بشنوند ولی خودت را در حاشیه می گذاری و از دیگری طرفداری می کنی!
آقای کرباسچی شکستن سکوت بعد از 8 سال تنها یک بار اتفاق میافتاد و شما این فرصت را سوزوندی!!
این مقایسه ای که کرباسچی انجام داده را بخونید:
"نوعاً در تاريخ معاصر ايران نقش آقاى هاشمى را با اميركبير مقايسه مى كنند ولى من شخصاً معتقدم با توجه به شرايط فعلى كشور نقش ايشان بسيار پيچيده تر و مهم تر از دوره هاى قبل است. مى دانيد كه آقاى هاشمى از گذشته به اميركبير توجه داشته. از جمله معدود افرادى بوده كه در تاريخ معاصر درباره اميركبير مطالعه كرده و كتاب نوشته است و حتى درباره مرگ امير در حمام فين مى نويسد كه امير گفت جزايم همين است چون من مى خواستم كشور نفرين شده پيامبر را آباد كنم. اشاره اميركبير به نفرين پيامبر پس از پاره شدن نامه دعوت شاه ايران به اسلام است كه فرمود خدا مملكتش را پاره كند. آقاى هاشمى البته مى نويسد اين پاره پاره شدن معطوف به دو موضوع است اول تجزيه ايران كه پس از عصر ساسانى رخ داد و دوم سقوط سلطنت ايران كه آن نيز محقق شد. اما الگوى ذهنى هاشمى كسى جز اميركبير نيست."
یکی رجایی میشه یکی امیرکبیر!چرا هیچکس خودش نیست؟؟؟
وقتی مصاحبه روزنامه شرق با کرباسچی را خوندم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که چرا مصاحبه کننده اثری از خودش به جا نگذاشته و اسمی ازش نوشته نشده؟