۱۳۸۵ فروردین ۱۵, سه‌شنبه

اندر حكايت دانشكده خبر و تهران شهر

امروز شورا جلسه بود، با پايان جلسه امروز خبر نوشتن من هم تموم شد و سريع فكس كردم تا براي اولين بار در عمر دانشجويي خود سر وقت در كلاس حاضر بشم. از سه جلسه درس ترجمه متون خبري از فارسي به انگليسي كه از اول ترم برگزار شده به خاطر جلسات شورا فقط تونسته بودم يكبار سر كلاس حاضر بشم و اينبار خوشحال و خندان آماده تحصيل علم بودم كه ناگهان متوجه شدم ،نه تنها استاد گرانقدر نيامده اند كه دانشجويان سخت كوش هم همه در غيبت صغرا بسر مي برند!!

خلاصه اتاق خبر چشمكي به من زد با يكي از رفيقان شفيق و هم حوزه اي در شهرداري به اين اتاق هجوم آورديم تا به مانند ديگر دوستان خبرنگار در اين اتاق خبر جمع شده و در پشت يكي از كامپيوترهاي متصل به اينترنت اين اتاق نشسته و به مانند حدود 20 خبرنگار حاضر در اين اتاق به كاري غير از خبر بپردازيم!!!

سر و سامان دادن به وبلاگ در دستور كار بود ولي اي دل غافل وقتي آدرس وبلاگ را تايپ كردم ديدم كه خيلي مودبانه به خارجه از من معذرت خواهي كرده و بازهم به زبان خارجه نوشته كه اين سايت فيلتر شده!!

خيلي علامت سوال در بالاي سر من نقش بست و من سخت در فكر فرو رفتم كه چرا وبلاگ من كه با تمام كارت هاي اينترنتي بالا مياد و مشكلي نداره، پس چرا در دانشكده مربوط به دولت كريمه و خبرگزاري دولت مهرورز يعني ايرنا فيلتره؟؟

البته جواب را هم دريافتم و فكر مي كنم كه اين موضوع به مطالب آرشيوي يكسال قبل من مربوط ميشه كه درباره شهردار سابق خدمت رسان و رئيس جمهور باز هم خدمت رسان مطالبي را نوشته بودم.

جل الخالق!!!!!!!!