۱۳۸۵ فروردین ۲۶, شنبه

موضوع هاي تكراري و اعتراض هاي تكراري

وقتي نرخ كرايه تاكسي ها را شورا پشت درهاي بسته تصويب مي كنه نتيجه از اين بهتر نميشه! دعا مي كنم اين يكسال باقي مونده زودتر تموم بشه تا از اين جريان بسته اطلاع رساني كه ايجاد كردند خلاص بشم البته مشخص نيست! شايد بعدي ها بدتر هم باشند.

آخراي اسفند كه داشتند نرخ كرايه ها را پشت درهاي بسته تصويب مي كردند بعد از يكي از اين جلسه ها با خنده از چمران پرسيدم كه بعد از سه سال هنوز معني جلسه علني بدون حضور مستمع را نفهميدم ! چمران هم با خنده گفت كه ان شا‍ءا... تا يك سال ديگه متوجه ميشوم!!!

به چمران مي گفتم كه چرا مصوبات مهم بايد پشت درهاي بسته تصويب بشه ؟ او هم با جوابي بدون ربط مي گفت كه شورا موظف هست كه هر 15 روز يكبار جلسه علني و در صحن شورا داشته باشه ولي ما هفته اي دوبار جلسه داريم كه يكي از جلسات بدون حضور مستمع هست!!!!

ديگه خبرنگارها پشت اعتراض هاي من را نمي گيرند. گويا اونها حسابي از اين موضوع هاي تكراري كه نتيجه نداره خسته شدند.

پنجشنبه شورايعالي استانها با نمايندگان 30 شوراي كشور جلسه داشت كه رياست اين جلسات با چمران هست. بعد از جلسه خبرنگارها درباره نرخ كرايه تاكسي ها از چمران سوال كردند كه چمران در كمال ناباوري گفت اين كرايه ها همان قيمت هايي است كه تو سه ماهه آخر سال توسط راننده ها زياد شده بود و اين قيمت ها را فقط شورا تصويب و قانوني كرد.

من كه لجم گرفته بود خط آزادي – تجريش را مثال زدم كه سال 84 ، 450 تومان كرايه مي گرفتند و وقتي بستن كمربند ايمني اجباري شد اين نرخ 500 تومان شد و الان با مصوبه شورا 650 تومان شده!!!

چمران گفت كه اگه اين موارد گزارش بشه ، شورا اصلاح مي كنه!!حالا من دارم ليست تهيه مي كنم كه گزارش بدم! اگه شما هم اين مشكل را داريد بگيد تا ببينم واقعا رو حرفشون هستند؟؟

با اونكه ديگه به تاثيرگذاري خبرنگارها در بعضي موارد شك دارم ولي باز هم پي اين موضوع را مي گيرم تا ببينم چه شود!