۱۳۸۶ مرداد ۱۷, چهارشنبه

معنی ندارد

آقای طلایی!!
روز خبرنگار را در شورا به خبرنگاران تبریک گفتید. معنی ندارد که راه بیافتید برید چند تا خبرگزاری گزینشی که برد خبری بیشتری دارند !!و مثلا روز خبرنگار را به صورت گزینشی تبریک بگوئید.(خبرگزاری فارس، خبرگزاری ایسنا) این کارها یعنی چی؟
اگر می خواهید عدالت رعایت شود آگاه باشید که 56 روزنامه و 12 خبرگزاری وجود دارد که البته خبرهای شورا هم پوشش می دهند، خبرنگار هم دارند.روز شون هم امروزه.پس زود دست به کار شوید.
آقای قالیباف !!
شنیدم دیشب به مناسبت روز خبرنگاربه عیادت مصطفی کرمی مستند سازحادثه دیده رفتید.کار شما را متوجه نشدم یعنی چی ؟شما به خبرنگاران حی و حاضر و سالم بی احترامی می کنید بعد.........
آقای قالیباف !
آخرین بی احترامی هفته گذشته بود. زمانیکه بعد از ده روز در یک برنامه که خبرنگاران هم به طور رسمی دعوت شده بودند حضور داشتید.روز جلسه شورای شهر هم بود. ما هم اصلا متوجه نشدیم که این دومین بار است که سر دستور جلسه جنجالی شورا درباره نظارت بر شرکت های وابسته به شهرداری ،شهرداری برنامه خبری می گذارد تا........
بگذریم
رفتید بالای تریبون حرف های خبری خیلی خوبی هم زدید که البته همین برای خبرو رفع تکلیف هم کفایت می کرد اما مگر ما ملابنویس شهرداری هستیم؟
اگر نیستیم پس چرا وقتی بعد از ده روز خبرنگاران دورتون جمع شدند برای پرسیدن سوال گفتید که امروز مصاحبه نمی کنید!!!
بهر حال در نهایت جلوی دوربین و برنامه پخش مستقیم رادیو مجبور به صحبت شدید اما هر بار در حال حرکت بودید و تاکید می کردید کافی است. به سوالات هم کلی پاسخ می دادید.اینگونه پاسخ گویی به مردم یعنی چی؟ اینگونه بی احترامی به خبرنگار یعنی چی؟

۳ نظر:

ناشناس گفت...

فکر کنم وقتش رسیده تا اون خبرها رو در مورد آقای طلایی منتشر کنید!

ناشناس گفت...

سلام تا بوده همين بوده
جماعت مسول دست و دلشون برا اديو تلوزيون مي لرزه علاقه عجيبي بهش دارن طفلكي ها

ناشناس گفت...

سلام
اولا ملابنویس غلط است و میرزا بنویس درست است
ثانیا انتظار داشتید طلایی برود ۵۶ خبرگزاری را صله ارحام کند؟ اصلا مگر چه خبری را آنها مخابره کرده‌اند (هر کدام ۲ خط) که طلایی برای آن دو خط خودش را به زحمت انداخته است؟ بعد هم اینکه مگر خبرگزاری فارس دل خوشی از طلایی دارد که او را متهم به سیاسی‌کاری می‌کنید؟
ثالثا مگر چه سوالات وحشتناکی شما آماده پرسش کرده‌ بودید که قالیباف بخواهد از آنها فرار کند؟
خیلی وقت‌ها جلسه‌ای پس از آن در راه است و شما خوب می‌دانید که این مصاحبه نکردن و سریع رفتن چیز عجیبی نیست.
من فکر می‌کنم قضاوت شما در حوزه‌های عملکردی دیگر قالیباف و طلایی باعث شده است که کلا نگرش منفی داشته باشید