۱۳۸۶ شهریور ۲, جمعه

از پنت هاوس برج بین المللی تا گورستان تهران

این مدت دو جای جالب رفتم. هفته پیش برای تهیه گزارشی رفتم برج بین المللی تهران که کنار بزرگراه کردستان قرار دارد و بلندترین برج مسکونی ایران با 56 طبقه هست.


اول رفتم طبقه آخر!! هنوز در حال انجام کارهای ساختمانی پنت هاوس سه و نیم میلیارد تومانی آن بودند ولی تهران زیر پات بود و

نمای بسیار زیبایی داشت.
بعد از دیدن پنت هاوس ،رفتم طبقه 40 و از یک واحد الگو که مبله هم بود دیدن کردم. کوچکترین واحد این برج که در طبقات ابتدایی قرار دارد متری نزدیک سه میلیون تومان است و بزرگترین واحد آن که پنت هاوس های آن است متری شش و نیم میلیون در می آید.
از طبقه 40 دو نما جلب توجه می کرد ، یکی تونل رسالت بود و دیگری خانه های زشت و فرسوده (شبیه حلبی آبادها) اطراف تونل رسالت بود. خانه های کاهگلی که هیچ سنخیتی با این برج عظیم نداشت!!

اما دومین جایی که برای گزارش رفتم بهشت زهرا بود.


می خواستم با رضائیان مدیرعامل این سازمان مصاحبه بگیرم. به نظرم رضائیان یکی از آدم های منحصر به فرد هست که 22 سال در رده های مدیریتی این سازمان حضور داشته و دارد. یعنی هر روز مقصدت باید گورستان باشد!! ضمن اینکه با خیلی از شهردارهای تهران کار کرده است.


در ضمن از نخستین قبر بهشت زهرا هم بازدید کردیم.

۶ نظر:

ناشناس گفت...

چقدر گرونه! حتما 400، 500 متري هم هستن! كه متري 6 ميليون ميشه 2 ميليارد و خورده اي!!!!!!!!!

ناشناس گفت...

چقدر گرونه! حتما 400، 500 متري هم هستن! كه متري 6 ميليون ميشه 2 ميليارد و خورده اي!!!!!!!!!

ناشناس گفت...

سلام جاهي خطر ناك ميري
حالا كه با با مدير عامل بهشت زهرا مصاحبه كردي سفارش ما را بكن يه قبر توپ به ما بده تا پر نشده
چون پولمون ببه برج تهران نميرسه!

ناشناس گفت...

سلام اتفاقا خونه ی عمه ی من هم توی همین برجه یه واحد 263 متری جاتون خالی تو استخرشم رفتم چه حالی داد. استخرش 2 طبقه زیر این برجه.

هوروش گفت...

من بالاخره پنت هاوس رو میخرم

ناشناس گفت...

یه پیام واسه اون اقا ناشناسه دارم - چه جالب پس من با عمه ی تو همسایم