۱۳۸۴ خرداد ۴, چهارشنبه

2 اراضی عباس آباد و لابی ها

بعد از تموم شدن این بحث ها دستو دوم درباره اراضی عباس آباد بود اما یه جورایی مشکل داشت چراکه وقتی صبح تو اینترنت صفحه شهری همشهری را میخوندم دیدم که نوشته مدیرعامل جدید شرکت نوسازی اراضی عباس آباد منصوب شد در حالی توی این جلسه مدیرعامل قبلی یعنی جواهری پور اومده بود و اینطور که خودش میگفت از عزل شدنش خبر نداشت واز خبرنگارا شنیده و حتی بولتن خبرهای شورا وشهرداری در اول جلسه بین اعضا ردو بدل میشد و اعضای شورا که از این برکناری خبر نداشتند خبر همشهری را به هم دیگه نشون میدادند.
بهر حال جواهری پور گزارش خودش را داد ولی یه جورایی خیلی چیزها را هم رو کرد و از شهرداری انتقاد کرد و بیچاره جواهری پور که نمیدونست رئیس ستاد انتخاباتی احمدی نژاد یعنی زریبافان ،عضو شورای شهر هست چراکه با الفاظ تندی جواب جواهری پور را داد و لب کلامش این بود که چون برکنار شده داره این حرفها را میزنه.

حرف جواهری پور درباره لابی هایی بود که صورت گرفته تا بعضی از ساخت و سازها اونجا انجام بشه و شهرداری با اونکه میتونسته جلوگیری کنه ولی هیچ کاری نکرده.
اون میگفت:30 مورد واگذاري زمين‌ در اين اراضي رخ داده كه برخي از آنها منجر به صدور سند شده است.
طي اين سالها هيچ اقدام جدي براي باطل كردن سندهاي صادره و جلوگيري از ساخت و سازهاي غير قانوني نشده است.

جواهری پور میگفت 5 ماه پیش طرحشون را به شهرداری میفرستند ولی شهرداری جوابی نمیده اما با فشارهایی که رو شهرداری آورده میشه یک ماه پیش برای ما نامه نوشتند و گفتند طرحتون بدرد نمیخوره.

اما دانشجو عضو شورا هم یه حرفی زد که وقتی بعد از جلسه از یکی دیگه از اعضا در این مورد سوال کردیم خیلی چیزهای دیگه برامون روشن شد.
دانشجو میگفت: صدا و سيما با اعمال فشار بدون اينكه حقوق شهر را پرداخت كند ساخت و ساز غیر مجازانجام مي‌ده و گردن کلفتی میکنه!که یکی دیگه از اعضا که گفت اسمش را نبریم درباره برج سازی صدا و سیما در تقاطع آفریقا با مدرس و همچنین محله سردار جنگل حرف زد و حسابی گله کرد!!!!