۱۳۸۴ خرداد ۱۰, سه‌شنبه

2حاشیه های شورای شهر در حاشیه های انتخابات گم میشه

اما تندترین انتقادها از طرف خادم بود که میگفت:الان احمدی نژاد بجای افندی زاده باید پشت تریبون میرفت و جوابگو می بود اما تریبون به راحتی در اختیار هرکسی قرار میگیره تا بیاد صحبت کنه!
خسروی وفا که در طول این صدو چهل و یک جلسه دور دوم شورا خیلی کم حرف زده هم شروع کرد به اعتراض کردن و می گفت: در جلسه يكشنبه شورا چرا به جاي شهردار پيمانكار گزارش داد، اینها رابگوييد تا خبرنگاران بدانند در جلسه روز يكشنبه چه گذشت.(جلسات یکشنبه شورا بدون حضور مستمع برگزار میشه)
آخر سر هم شریعتمداری گفت:شهرداری در لایحه احداث 273 کیلومتر مونوریل زمان سه سال را پیشنهاد داد و یا برای طرح آزمایشی 18 ماه!(به تمسخر)وقتی پتانسیل اینقدر بالاست چرا طرح جامع که خودشون پیشنهاد دادند را یکساله تموم نکردند.
و آخرش هم گفت:در سطح مدیریتی ترافیک مردم عادی اگه از کارشناسان شرکت مطالعات بیشتر ندانند کمتر هم نمی دانند!
بعد از این گزارش هم دو دستور جلسه خیلی فوری جمع بندی شد و جلسه را یکساعت زودتر تموم کردند و بیادی از اعضا خواست که به طبقه بالا برند چراکه یه جلسه مشورتی دارند که از قرار معلوم ادامه این بحث ها بود و چون خبرنگارها همیشه نامحرم هستند نباید از این بحث ها مطلع شوند!
برای نوشتن گزارشی تا ساعت 4 در دفتر یکی از اعضا نشسته بودم و از اطلاعات پوشه ای که مربوط به گزارشم بود با اجازه خودش یادداشت برمیداشتم و وقتی داشتم اتاق را ترک میکردم دیدم تازه این عضو از جلسه مشورتی به اتاقش اومد!فرصتی نشد ازش بپرسم تازه چه خبر؟؟؟!!!