۱۳۸۵ تیر ۲۵, یکشنبه

تونل رسالت بعد از 9 سال متولد شد!!

یکی از محافظان رئیس جمهور به او نزدیک می شود و در گوشش چیزی را
زمزمه می کند. احمدی نژاد هم این زمزمه را به فرد کناری خود که قالیباف است منتقل می کند. در یک آن بعد از زمزمه احمدی نژاد لبخند پر معنی ای بر لبان قالیباف نقش می بندد.

یک دفعه بعد از این زمزمه ها و در وسط برنامه افتتاح تونل رسالت، رئیس جمهور از جایش بلند می شود و به پشت تابلوی بزرگی که رویروی دهانه تونل قرار داشت می رود. لحظه ای خبرنگاران در بهت فرو رفتند ولی بلافاصله با احتمال اینکه احمدی نژاد قبل از انجام سخنرانی اش ،مراسم افتتاحیه را ترک کرده به دنبالش راه افتادند ولی در ابتدای تونل با فرش 12 متری ای مواجه شدند که احمدی نژاد بر روی آن داشت نماز می خواند و تنها الهام سخنگوی دولت به او اقتدا کرده بود.

محمدی گلپایگانی، چمران ، شیبانی هنوز در مراسم بودند و گویا خواندن نماز اول وقت را فراموش کرده بودند و یا ........!!!!!!!!!!!!!

همه عکاس ها و دوربین های فیلمبرداری شروع به ثبت این صحنه ها کردند و هیچ فردی هم مزاحم کار آنها نبود.
تا نماز خواندن رئیس جمهور تمام شد ، بلافاصله برای سخنرانی به روی سن دعوت شد.




این صحنه یکی از جالب ترین حاشیه های مراسم افتتاح تونل رسالت بود. تونلی که شهردار سابق تهران بارها زمانی را برای افتتاح آن اعلام کرده بود تا اینکه در زمان قالیباف آغاز به کار کرد.

در ضمن یک حاشیه دیگر این بود که از صبح دیروز به خبرنگارهای شهری هشدار داده بودند که مبادا به رئیس جمهور نزدیک شوند و سوالی بپرسند.

موضوع مصاحبه نکردن رئیس جمهور با خبرنگاران شهری برای بار دوم اتفاق میافتد. بار اول در مراسم روز شوراها ، رئیس جمهور بعد از سخنرانی ،بلافاصله از در دیگری سالن را ترک کرده بود.

راستی دیشب تونل رسالت ساعت 12 به روی خودروها باز شد ولی تو اون وقت شب، یک ترافیک وحشتناک در محدوده تونل رسالت به وجود اومده بود و مردم هجوم برده بودند تا جزو اولین نفرهایی باشند که از این تونل می گذرند. عکس یادگاری هم با تونل می گرفتند.

خوبه !!من اینفدر این تونل را تو چند سال اخیر دیده ام که اصلا دلم نمی خواست در مراسم افتتاحیه ازش عبور کنم!!

به قول قالیباف:شهرداری شق القمر نکرده که این تونل را بعد از 9 سال افتتاح می کند!!!