۱۳۸۵ تیر ۳۰, جمعه

یک شهروند خیلی خیلی ساده و باهوش!!

وقتی دیروز قالیباف داشت به سوال مهدی افروزمنش خبرنگار روزنامه شرق جواب می داد برگشت به او گفت :از اونجایی که شما خبرنگار باهوشی هستید...........

ولی قالیباف نمی دونست افروزمنش علاوه بر خبرنگار باهوش بودن یک شهروند ساده هم هست!!

شهروند ساده ای که از روی سادگی و باهوشی وارد دنیای وبلاگ نویس ها شده و تازه اسم وبلاگش هم" تهرانشهره"!! البته اسم وبلاگ من "تهران شهره" و فرق میکنه با "تهرانشهر"افروزمنش!.

افروزمنش را حدود چهار ساله که می شناسم. خبرنگار شهری روزنامه شرق.
شرق یه خبرنگار شهری دیگه هم داره و اون هم دوست بسیار خوبم ثمانه قدرخانه که درحوزه شورای شهر فعالیت می کنه .

اومدن افروزمنش به جمع وبلاگ نویس ها را تبریک می گم و امیدوارم باعث بشه من تو وبلاگم مرتب تر بنویسم .

در نوشته قبلی من ، افروزمنش نظری داده که اصلا با نظرات من درباره انتخابی شدن شهرداران موافق نیست البته نمی دونم با کدوم قسمتش مخالفه ولی من به یه نتیجه رسیدم و اون هم اینه که من این قضیه را با عینک شورا می بینم (به خاطر علاقه ای که به نهاد شورا دارم) ولی افروزمنش با عینک شهرداری به موضوع انتخاب شهرداران توسط مردم نگاه میکنه.