۱۳۸۵ مرداد ۱۵, یکشنبه

مدیران رویا پرداز

به راحتی خوردن یک لیوان آب می گفت:" میدان ونک 9 متر به زیر زمین می رود .در زیر زمین هم محل عبور پیاده ها را با شش دهلیز تعبیه می کنیم که با پله برقی به زیر زمین هدایت شوند. تازه در ادامه می خواهیم یک پارکینگ طبقاتی 10 طبقه هم در اونجا احداث کنیم و ساخت آبنما اما روی زمین هم در طرحمون دیده شده!!!"

خبرنگار می پرسه که آقای دکتر از کی این طرح اجرایی می شه؟مدت زمان بهره برداری از پروژه تا چه زمانیه و هزینه اون چقدره؟

دکتر مثل دکترایی که می خواهند وارد اتاق عمل بشوند و جراحی دارند جواب می ده که پروژه شش ماهه هست!!!!آخر سال کلنگش می خوره و 3 میلیارد هم هزینه داره!!

خبرنگار: "آقای دکتر مگه شش ماهه میشه ؟ قبلا هم این طرح ابتکاری!!در رابطه با ولیعصر مطرح بود چرا اجرا نشد؟"

دکتر راحت تر از قبل میگه:" چرا که نشه ؟طرح داریم ،پس می تونیم شش ماهه اجراش کنیم. گذشته ها هم مال گذشته ها بود و مربوط به ما نمی شد."

این گفته ها، دیروز تو نشست خبری ملاصالحی مدیرعامل سازمان زیباسازی با خبرنگارا بیان شد. نشستی که خیلی بی نظم و شلوغ بود و خبرنگارایی!!که تو عمرت ندیده بودی اونجا ساکت نشسته بودند و به این صحبت های فرامنطقی!!ملاصالحی به مانند یک واکمن گوش می کردند.(شرمنده اینجوری صحبت می کنم ولی متاسفانه جو اینگونه بود.البته همه اینجوری نبودندا)

فقط شعار، شعار و شعار!!!انگار توی این شهر زندگی نمیکنند. من که مثل روزشمار پروژه های شهرداری روزشماری می کنم این طرح اجرایی بشه!

دیروز ملاصالحی کلی طرح جامع را برامون رو کرد. طرح جامع نورپردازی، طرح جامع تبلیغات، طرح جامع ساماندهی میادین، طرح جامع ساماندهی پل های مکانیزه و غیر مکانیزه و.....

شهروندان خوب تهرانی !!
با این طرح های جامع ،تا چند ماه آینده باید منتظر تحول عظیمی در سیمای شهر باشید!! پس منتظر بمانید.