۱۳۸۵ مرداد ۱۶, دوشنبه

مسابقات قایق اژدها


سر گاوی شکل، یال اسب، بدن اژدها ، چنگال عقاب و دمی شبیه ماهی تشکیل دهنده نماد مسابقات قایقرانی دراگون بوت است. مسابقاتی که دیروز با حضور قالیباف در دریاچه ورزشگاه آزادی در قسمت بانوان آغاز شد ولی با حادثه همراه بود.

دنیا مالی به دلیل اینکه هم رئیس فدراسیون قایقرانی هست و هم معاون فنی و عمرانی شهردار، پارتی بازی کرده بود و قالیباف را به این مراسم آورد.

مسابقه با شلیک طپانچه توسط شهردار شروع شد و تیم تهران و توابع تهران از خط پایان به عنوان نفرات اول و دوم عبور کردند ولی وقتی تیم لرستان می خواست از خط پایان به عنوان تیم سوم بگذره قایقشان چپ شد.

سریع قایق غریق نجات به سمتشون رفت و یکسری غریق نجات دیگه هم از کنار دریاچه توی آب پریدند. کمی پیدا کردن و جمع و جور کردن یک تیم 22 نفره مشکل بود. قالیباف هم دیگه رفته بود ولی گفتش نتیجه را به اطلاعش برسونند.

خلاصه اینکه وقتی با قایق موتوری همشون را کنار دریاچه آوردند، اعضای تیم یا داشتند گریه می کردند و یا به شدت ترسیده بودند چون اینطوری که می گفتند بعضی هاشون شنا بلد نبودند.

خوشبختانه اتفاق بدی رخ نداد ولی خارج از این مباحث قایقرانی واقعا ورزش جذابیه!!تمام دخترایی که اونجا بودند از سر و روشون انرژی می بارید!!!