۱۳۸۴ فروردین ۱۸, پنجشنبه

کار

امسال را با دو پیشنهاد کاری شروع کردم که هر دو خبرگزاری هستند.یکی را بخاطر تخصصی بودن رد کردم و در گیر و دار تصمیم گیری برای اون یکی هستم.
اونجا که ایسنا باشه حوزه آموزشی بهم پیشنهاد شده که واقعا بعد از سه سال کار کردن تو حوزه شهری خیلی برام سخته از این حوزه خارج بشم ولی یاد کتاب چه کسی پنیر مرا جابجا کرد میوفتم که شاید بعضی تغییرات برام مفید باشه!وبه جلو رفتنم کمک کنه ولی .....
نمیدونم!خیلی سرگردونم!گاهی فکر میکنم از کار کردن تو خبرگزاری ها به شدت زده شده ام چون اونجا فقط باید خبر تولید کنی و کمتر
میتونی نگاهت را تو خبر بیاری و خیلی موقع ها خسته کننده میشه!!!
بهر حال الان تنها هدفم اینه که از موقعیتی که هستم فرار کنم!

۱ نظر:

ناشناس گفت...

تغيير حوزه خيلی سخته اما بد هم نيست. تا حالا توی خبرگزاری کار نکردم اما احساس می کنم توی خبرگزاری سخت تر می شه این تغییر حوزه.
امیدوارم هر جا کار می کنی موفق باشی. راستی می دونم ایسنا هر سال حوزه کاری خبرنگارانش رو عوض می کنه.