۱۳۸۴ فروردین ۱۷, چهارشنبه

خبرنگاران شورای شهر و مجلس

از شروع بکار مجلس هفتم کم و بیش در جریان مسائلی که در ارتباط با خبرنگاران بوجود آوردن هستم تا اینکه مسیح علی نژاد را اخراج کردند!!
سر گیردادن به حجاب خانم های خبرنگار یاد اوایل کار شورای دور دوم افتادم که این مسئله وجود داشت .یادمه وقتی یکی از خبرنگارا میخواست با یکی از اعضا مصاحبه بگیره اون عضو شورا گفت که اول حجابتو درست کن تا مصاحبه کنم!
اون زمانا چندین مورد مثل این موضوع پیش اومد ولی مدتیه دیگه مشکلی پیش نیومده و روابط اعضای شورا با خبرنگارا حسنه هست.
دیروز قرار بود جلسه شورا بدون حضور مستمع باشه ولی ساعت 9/30 زنگ زدند که جلسه علنی شده و با یک ساعت تاخیر اومدیم شورا که یکی از اعضا وقتی تو راهرو یکی از خبرنگارا رو میبینه میگه معلوم هست شما کجایید؟
این عضو شورا میگفته از اول جلسه هی میگفتیم الان میاند ولی وقتی دیدیم خبری نشد فکر کردیم شاید اتفاقی افتاده!
البته گاهی اوقات بعضی از قلقلکهای روزنامه نگارا اونها را حسابی شاکی میکنه که آخریش "در حاشیه جلسه شورا"ی روزنامه شرق بود که هرکدوم از اعضای شورا البته در حمایت از شیبانی یه چیزی به خبرنگارش گفتند چون اون تو در حاشیه نوشته بود که در بررسی فلان دستور جلسه هیچ کدام از اعضا به جز خادم و چمران به صحبتهای مشاور طرح گوش نمیکردند و هرکی به کاری مشغول بود ،مثلا فلانی قرآن میخوند اون یکی بولتن شهرداری را میخوند یکی دیگه از اعضا با چند تای دیگه حرف میزد(البته همه اینها را با اسم آورده بود)و بالاخره شیبانی هم مثل سایر جلسات شورا خواب بود!!!
که این موضوع اعضای شورا را شاکی کرده بود و حتی یکی از اعضا وقتی من را دید میگفت این خبرنگار شرق خیلی بی ادبه!من هم نمیتونستم هیچی بگم چون دیدم آتیشش خیلی تنده!!