۱۳۸۴ اردیبهشت ۱۰, شنبه

چمران و ادبیات شهردار

امروزچمران به مناسبت روز شوراها یه نشست خبری داشت و بعد از اینکه عملکرد شورا را تشریح کرد که البته اکثر اونها تکراری بود به سوالهای خبرنگارهایی که درباره صحبت های روز پنجشنبه احمدی نژاد می پرسیدند جواب نداد!
سوال چندتا از خبرنگارها درباره ادبیات شهردار تهران و جایگاه او بود که چمران تنها گفت که ادبیات صحبت کردن خودش تغییر نکرده و به شوخی هم گفت با خوندن شعرهای حافظ بهتر هم شده ولی درباره ادبیات شهردارگفت: از خودش سوال کنید!!
آخر نشست بازهم خبرنگارا سراغ چمران رفتند و قسمتهایی از صحبتهای احمدی نژاد را به چمران گوشزد کردند و خواستار اظهارنظر از طرف سخنگوی شورا شدند که چمران تنها گفت که صحبتهای احمدی نژاد را هنوز نخوانده!!و وقتی خوند میتونه نظرش را بگه!!
خلاصه اینکه چمران از جواب دادن طفره رفت.
در ضمن احمدی نژاد که برای زیارت!!!(یه موقع فکر نکنید برای تبلیغات انتخاباتی)به مشهد رفته بود گفته:اتفاقات روزهاي آينده، معادله انتخابات را بر هم مي‌زند
حتما با اومدن ایشون تموم معاملات به هم میریزه و مثل بازار بورس با اومدن ایشون تغییرات اساسی در رتبه بندی کاندیدا ها صورت میگره و حتما سهام ایشونه که بیشترین سود را میکنه و در راس قرار میگیره!!