۱۳۸۶ اردیبهشت ۱۲, چهارشنبه

روزنامه های اصلاح طلب و انعکاس یک خبر

دیروز شورای دور سوم تهران هم به طور رسمی شروع شد.

داشتم روزنامه های امروز و نوع انعکاس خبر را مرور می کردم به روزنامه اعتماد رسیدم که تیتر زده بود حذف اصلاح طلبان از هیات رئیسه شورای شهر تهران!و در جایی نوشته بود: «اين فضا ناشي از اقداماتي بود که در پي آن بخشي از ائتلاف اصولگرايان اصلاح طلب در ائتلافي جداگانه با نمايندگان نزديک به دولت تمامي مناصب هيات رئيسه را بدون در نظر گرفتن سهمي براي ساير گروه هاي حاضر ميان خود تقسيم کردند. اين اقدام مغاير با اظهارات پيشين نمايندگان شورا که از عملکرد غيرجناحي سخن مي گفتند، اعتراض ساير گروه ها را برانگيخته و آنها تصميم گرفتند ضمن خودداري از کانديداتوري با آراي سفيد اعتراض خود را اعلام کنند.

داشتم به این فکر می کردم که گویا هادی ساعی اصلاح طلب بود و گویا ایشان جزو هیات رئیسه شورا هم شد.


این هم گزارش کارگزاران است که با تاکید بر موضوع حضور کم رنگ اصلاح طلبان در هیات رئیسه نوشت:»تا پیش از آنکه شیبانی به عنوان مسن ترین عضو شورا در معیت دو منشی جوان خود در جایگاه هیات رئیسه سنی شورای پایتخت بنشیند، گمانه زنی ها حاکی از انتخاب هیات رئیسه ای ائتلافی با حضور طیف اصلاح طلب و طیف موسوم به حامیان شهردار بود.
اما آن گاه که تنها هادی ساعی از لیست اصلاح طلبان به هیات رئیسه راه یافت و در هنگام رای گیری نیز دیگر چهره های این طیف تمایلی برای کاندیداتوری نشان ندادند، قابل پیش بینی بود که محمد علی نجفی و معصومه ابتکار در حلقه محاصره خبرنگاران با این پرسش مواجه شوند؛«آیا اصلاح طلبان عقب نشینی کرده اند؟»
من فکر می کنم گزارش اعتماد خیلی بایس یا همون تعصب را داره که نباید به خاطر این تعصب بخشی از واقعیت هرچند در آن روند بی تاثیر را نادیده گرفت و از کنارش گذشت و به خواننده دروغ گفت.

این عکس را در بین ده ها عکس به این خاطر انتخاب کردم که خودم هم حضور دارم!!!من بین ثمانه و فریده نشستم و پایم را هم روی پایم نیانداخته ام!!!