۱۳۸۶ اردیبهشت ۱۸, سه‌شنبه

گویند

گویند اگر رستم هم نباشی ولی وقتی جلوی آینه مرتب تکرار کنی که من رستم هستم ،باورت می شود که واقعا رستم هستی.حالا حکایت کاندیدا شدن بعضی افراد برای شهرداری هم اینگونه هست.
امروز از ساعت هشت صبح با شیده و ثمانه شورای شهر بودیم.مثلا قرار بود شهردار انتخاب بشه.ساعت نه و نیم برای خوردن صبحانه به سفره خونه سنگلج رفتیم درحالی که از برخی خبرها، حداقل سر من داشت سوت می کشید.
ماجرا، ماجرای همیشگی کسب قدرت هست و این قدرت چنان جاذبه ای دارد که حتی بعضی ها حاضر به خون ریختن هم هستند!!!
بیادی و شریعتمداری حسابی به سمت دولت گردش کردند .شنیده می شود تماس هایی با ساعی و دبیر گرفته شده و به آنها تاکید کردند که اگر رای آن ها به بیادی باشد ، دولت حمایت همه جانبه از آنها می کند.
خادم طرف قالیباف نیست ولی اگر مجبور به انتخاب باشد بین بیادی و قالیباف به قالیباف رای می دهد گرچه خودش هم برای شهرداری گزینه جدی است.
تنها کمیسیونی که جلسه آن برای انتخاب رئیس برگزار نشد ، کمیسیون برنامه و بودجه بود که حضور بیادی و یار غارش کاشانی و همچنین پروین احمدی نژاد ماجرا را روشن می کند البته خادم به جلسه نرفت و حتی گویا گفته احمدی نژاد را رئیس کنید!!
امروز یک رای گیری ابتدایی صورت گرفته که هر عضو می توانسته به چند نفر رای بدهد در این رای گیری بیادی 10 رای آورده که از جمله رای دهندگان احمد مسجد جامعی اصلاح طلب بوده است!!!
بیادی امروز یک بیانیه ببخشید این کلمه را می گویم ولی مسخره را تو روابط عمومی پخش کرد و تیتر زده بودند «من خودم را همواره بسیجی و پیرو ولایت می دانم» گویا با این دو فاکتور دیگه تمام صلاحیت های شهرداری احراز شده است.به دوستان می گفتم که در این چهار سال چه طرح تاثیرگذاری از طرف بیادی در صحن علنی شورای شهر ارائه شده است که او به خودش اجازه کاندیدا شدن را داده است؟
گویند فردا شهردار مشخص می شود و چهار نفر کاندیدا هستند:قالیباف ، خادم ، بیادی و نادر شریعتمداری !
گویند هیچ چیز قابل پیش بینی نیست وهر اتفاقی ممکن است بیافتد!!
گویند که بعد از زمزمه های انتخاب سرپرست برای شهرداری از مکانی تاثیرگذار نامه ای به شورا ارسال می شود و گفته می شود در شرایط فعلی سرپرست برای تهران نیاز نیست و بهتر است فرد واجد شرایطی انتخاب شود.
گویند پیشنهادات سفارتخانه های اطریش و کانادا به بعضی ها داده شده است.
گویند قالیباف دربه در دنبال یک نفر برای ملاقات بود اما موفق نشد.
گویند درصورت انتخاب مجدد قالیباف تا زمان انتخابات مجلس و ریاست جمهوری منتظر خیلی اتفاق ها باشید.
گویند امروز در مرحله اول 12 نفر برای شهرداری پیشنهاد می شوند که دو خانم هم در بین آنها بودند یکی سلطانخواه و دیگری اعظم نوری بوده که هیچ کدام نتوانستند رای لازم را برای ورود به مراحل بعد کسب کنند.
گویند امشب لابی هایی بسیاری صورت می گیرد.
گویند چمران در آستانه سکته قرار دارد و فشار زیادی بر روی او برای انتخاب شهردار است .
گویند در گردشی 180 درجه بیادی به هیچ عنوان به قالیباف رای نمی دهد و پروین احمدی نژاد ، شکیب و دانشجو به سمت بیادی رفته اند.
گویند در جلسات اصولگرایان شورای شهر خیلی اتفاق های جالب و در عین حال ناراحت کننده اتفاق افتاده است.
گویند در این جلسات دو عضو شورای قبلی که در شورای فعلی هم هستند حسابی به تیپ و تاپ هم می زنند.
گویند نادر شریعتمداری با وجود اینکه دیگر عضو شورای شهر نیست اما این روزها را در شورا می گذراند.
گویند............

۲ نظر:

ناشناس گفت...

کاش قالیباف بشه...از اون بقیه بهتره

Alireza گفت...

قالیباف دوباره شهردار تهران شد