۱۳۸۶ اردیبهشت ۲۰, پنجشنبه

خانم دکتر معصومه ابتکار و یک انتقاد

واقعا انتخاب شهردار مارتن نفس گیری بود .خانم ابتکار در وبلاگش با قلمی زیبا ماجرا را تعریف کرده اما من یک انتقاد کوچیک از خانم ابتکار دارم.
روز سه شنبه وقتی جلسه صبح تمام شده بود تک تک اعضا از جلسه خارج می شدند و خبرنگارها پشت در منتظر بودند تا از هر کدام سوال بپرسند. چند نفر که آمدند ، ما اطلاعات کلی مربوط به جلسه را کسب کرده بودیم و فهمیده بودیم که چهارنفر گزینه های نهایی شدند.اما وقتی خانم دکتر از جلسه آمدند بیرون ، ما بازهم سوال خودمون را تکرار کردیم اما خانم ابتکار ترجیح دادند جواب ندهند در جلسه چه اتفاقی افتاده که در این زمان یکی از خبرنگارها ماجرای جلسه را در دو جمله برای خانم دکتر اعلام کرد که ایشون کمی هم متعجب شد که چطور اینقدر سریع اطلاعات به بیرون درز پیدا کرد.

اما خانم ابتکار به یک نکته جالب اشاره کردند که برای اولین بار اعضای شورای شهر دو نفر زن را به عنوان کاندیدای شهرداری تهران مطرح کردند .گرچه رای نیاورند و به مراحل بعد نرسیدند اما این موضوع خودش یک پوئن مثبت بود ولی باز هم از اعلام اسامی این خانم ها طفره رفتند.خوب خانم دکتر !شما اطلاعات ندهید یکی دیگر اطلاعات می دهد. ماشاءالله 15 عضو هستید.بالاخره بچه ها ی خبرنگار در آوردن که نسرین سلطانخواه که عضو سابق شورا بوده به همراه اعظم نوری شهردار اسبق منطقه هفت دو کاندیدای خانم بودند.
اما دیروز هم خانم ابتکار را در آسانسور دیدم و از ایشون پرسیدم این یک نفری که بعد از چهاربار رای گیری با نتیجه مساوی در رای گیری پنجم به قالیباف رای داد چه فردی بود که ایشان باز هم طفره رفتند و گفتند رای مخفی است اما من باز هم درآوردم که نفر هشتم چه کسی بود!!!

۵ نظر:

ناشناس گفت...

سلام...خوبی کی بود؟؟؟

ماکان گفت...

کی بود؟؟؟

ناشناس گفت...

عباس شیبانی بود.

ناشناس گفت...

سلام
كانديدا كردن دو خانم ميتواند دو معني داشته باشد:
1. شركت فعالانه خانمها در امورات سياسي و اجرايي
2. شركت دادن خانمها در امورات سياسي و اجرايي به جهت نمايشي و يا نمادين!

وبلاگ زيبايي داريد و اميدوارم از اظهار نظر بنده ناراحت نشويد.
دوستدار شما
امير

ناشناس گفت...

سلام خانم
دل ما براي شما تنگ شده بود. اتفاقا چند وقت پيش احوالتو از يكي از بچه‌ها پرسيدم. اين ماجراي انتخاب شهردار هم خنده‌دار شده بود. حالا اين آدم كي بود؟؟