۱۳۸۶ اردیبهشت ۲۵, سه‌شنبه

حاشیه های دبیر

خیلی راحت دنبال یک شایعه را گرفتیم و بعد از جلسه شورای شهر ،دور علیرضا دبیر جمع شدیم.فکر کنم یک کم بیشتر از یک کم ناراحت شد.

شایعه: دادن وعده وعیدها از طرف قالیباف در قبال رای به او برای شهرداری بود. چند تا منبع تائید کردند اما خود او تکذیب کرد پس من هم هیچ نظری ندارم. اما خدا وکیلی خیلی پر تناقض حرف زد و کمی از سوالات ما و مخصوصا فهیمه شوکه شده بود.

بعد از یک ساعت واکنش به این مصاحبه زیاد شده بود. روابط عمومی به تک تک خبرنگارها تاکید کرد مصاحبه را تلطیف کنند و تناقض ها را از مصاحبه جدا کنند.

دبیر از همون اول مصاحبه کلی اتهام به خبرنگارهای حوزه شهری و مخصوصا یکی از بچه های خبرنگار زد و گویا بعد از اینکه مصاحبه تمام شد کلی تهدید کرده بود که به فلانی زنگ می زنه و چنین می کند و چنان........... راستی یک اتهام دیگر هم به ما زد و گفت این جریان هدایت شده بود!!!!

من به دلایل خاص خودم اعتقاد داشتم،خادم برای شهرداری مناسب نیست اما هفته پیش تعجب کردم که یک چهره ورزشی چطور می تواند پشت کاپیتان سابق اش را خالی کند چون اگر خادم شهردار می شد حداقل برای جامعه ورزشی یک منفعت بود و این فرد به خاطر چهره ورزشی بودن اش به شورا رسید.

راستی امروز دبیر در جلسه شورا خیلی ساکت بود و بعضی وقت ها احساس می کردم خیلی از جلسه خسته و کسل شده است.
راستی امروز داشتم در اینترنت دنبال یکی از بازی های ورق به نام 21 می گشتم .خداوکیلی این هم به دبیر ربط داشت!!!

۲ نظر:

ناشناس گفت...

فیتیله پیچ شد

ناشناس گفت...

سلام خانم خوانساري. گزارشتان در سرمايه را خواندم. ما كه تهراني نيستيم ولي مي‌گويند راه رياست‌جمهوري، از شهرداري تهران مي‌گذرد... احياناً راه كربلا از آن طرفها نمي‌گذرد ما سر بزنيم؟ اين بار نه پست جديدم، كتاب جديدم به روز شد!!!!