۱۳۸۵ آذر ۱۳, دوشنبه

ائتلاف شهروندان ناراضی

چند خبر انتخاباتی جالب:

1-اصغر زاده برای خودش یه ائتلاف با یک اسم بسیار فریب دهنده و جالب تشکیل داده است. اسم این ائتلاف "شهروندان ناراضی" هست.

تازه در نشست خبری این ائتلاف گفته:« به حرف و حديث‌ها درباره‌ي من پايان دهید، و گرنه مدارکم را منتشر می کنم.»

هیچ موقع شورای اول را یادم نمی رود که اصغر زاده همیشه دیگران را با این موضوع تهدید می کرد که اسناد و مدارکم را افشا می کنم. فکر کنم ماجرای اسناد و مدارک هنوز ادامه دارد.........

2-هفته پیش تو شورا فهمیدم که شریعتمداری رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا و یکی از منطقی ترین اعضای شورای شهر دور دوم که شخصیتش مورد احترام من هست از شرکت در انتخابات انصراف داده است.همان روز در صحبتی که کردیم به طور جدی این موضوع را تائید نکرد اما تکذیب هم نکرد.حالا هم با درآمدن لیست اصولگرا ها این موضوع تائید شد که شریعتمداری انصراف داده.آقای دکتر ما تنها تا اردیبهشت 86 در شورا می ماند که با این اقدامش، هر اتفاقی که در انتخابات رخ بدهد در رفتار او بعد از انتخابات بی تاثیر است.

3- لیست اصولگراها هم در آمد. با اونکه خیلی از اصولگراها روی آن وحدت نظر ندارند ولی هشت نفر از اعضای فعلی شورا در این لیست هستند که غیر از شکیب ، بقیه آنها از رای دهندگان به قالیباف برای رسیدن به شهرداری هستند.پس نتیجه می گیریم که شش نفر دیگه از اعضای فعلی به احتمال بسیار زیاد در لیست حامیان دولت قرار می گیرند.



4-راستی آقای مهدی خان افروزمنش می دونی نتیجه فریادهای شورای اول چی بود؟آنها خیلی فریاد کشیدند.