۱۳۸۵ آذر ۲۴, جمعه

عملکرد !

امروز با چندتا از دوستانم برای اینکه از حال و هوای انتخابات خارج شویم برای ناهار رفته بودیم رستوران چینی ها اما مگر تلفن های انتخاباتی یک لحظه قطع می شد.

تلفن هایی که حکایت از تقلب داشت. حامیان (رایحه......)برداشته بود در ابعاد وسیع لیست انتخاباتی اش را جور دیگر تبلیغ می کرد. به این صورت که سر لیست ها را به چمران و شیبانی تغییر داده بود تا با شناختی که مخصوصا مردم از این دو نفر دارند آراء خودش را بالا ببرد. تلفن ها حکایت از این داشت که خیلی از مردم مناطق 19 و 20 دستشون این لیست ها بوده و به آنها رای می دادند.

من تو شهرک اکباتان رای دادم . وقتی کنجکاویم گل کرده بود و تو برگه های دیگران سرک می کشیدم دیدم بیشتر به لیست اصلاح طلبان دارند رای می دهند و رای به لیست حامیان را اصلا ندیدم.

به چندتا از بچه های خبرنگار هم زنگ زدم. اخبار ضد و نقیض خیلی زیاد بود.

دارم به این فکر می کنم که عملکرد من در این چهار سال به عنوان خبرنگار شورای شهر چگونه بود؟دارم فکر می کنم نتایج انتخابات چه میزان عملکرد من را نشان می دهد؟ دارم فکر می کنم واقعا چقدر تاثیر گذار بودم؟

اگر در شورای آینده رایحه خوبی به مشام نرسد تکلیف من چی می شود؟ من چقدر تحمل دارم که بعضی آدم های دو رو و دغل باز و دروغگو و بد دهن و غیر کارشناس و سودجو و ..........را تحمل کنم؟

کمی صبر نیاز هست تا جوابم را بگیرم...........
پناه فرهاد بهمن به طور کامل ماجرا را تعریف کرده . خبرنگار مربوطه هم آقای عطا افشاری است . به نظر من این خبرنگار نیاز به حمایت تمام خبرنگارها و رسانه ها دارد که به نا آگاهان بی خبر بگویند خبرنگار کارمند روابط عمومی ارگان شما نیست!!