۱۳۸۵ آذر ۲۶, یکشنبه

نتایج شگفت انگیز در شمیرانات و شهرری

امروز روز پر خبری برای من بود.

1-ظهر تو شهرداری بودم که یکی از دوستانم در شورای شهر به من زنگ زد که طبق آخرین خبرها ازشمارش آرای انتخابات شورای شهردر فرمانداری شمیرانات ، نفر اول طلایی قرار دارد!! و بعد از آن چمران و شیبانی هستند ، نفر هفتم ابتکار هست و نفر بیست و پنجم !خادم قرار دارد.این خبر را یک منبع موثق داده بود که سر شمارش آرا حضور داشت. خادم معمولا طبق خبرهایی که رسیده جزو پنج نفر اول هست ولی این آمار خیلی جالب هست.


2-اما در فرمانداری شهر ری که یکی دیگر از دوستانم حضور داشت ،آمار جالب دیگری داشت در می آمد. این دوست عزیز می گفت که چمران و طلایی صدر هستند و بعد از آنها پروین احمدی نژاد و بذرپاش قرار دارند و بعد از این دونفر دو ورزشکار شهرری نشین یعنی ساعی و دبیر حضور دارند.

3-امروز شورای شهر جلسه غیرعلنی داشت که درباره طرح جامع تهران بود.طبق خبرهای رسیده همه اعضای شورا در جلسه بودند و همه در تب و تاب انتخابات قرار داشتند. می گفتند که امروز جلسه خیلی آرام بود و همه بدون هیچ جار و جنجالی سوالات خودشان را درباره طرح جامع مطرح می کردند و خیلی مواظب حرف زدنشان بودند.

4-خلاف نظر چند نفر از دوستان وبلاگ نویس ،اصلاح طلبان شاید در شورای آینده تهران سه یا چهار نماینده داشته باشند.به نظر من اگر ابتکار،مسجدجامعی،نجفی و ساعی به شورا راه پیدا کنند خیلی خوب است.

5-با یکی از اعضای شورای شهر صحبت می کردم، می گفت که وقتی شیبانی می شنود مردم بهش رای دادند خیلی خیلی خوشحال می شود. خوشحالی اش هم به خاطر اعتمادی است که مردم به او می کنند. خلاف نظر خیلی از دوستان خوبم ، من حضور شیبانی را در شورا موثر می دانم. یاد صحبت خادم می افتم که یه روز تعریف می کرد که در بحبوحه انتخابات شورایاری ها و با مشکلاتی که دولت ایجاد کرده بود و اعتبار نمی داد، شیبانی آمد و 30 میلیون تومان که معلوم نبود از کجا آورده را گذاشت جلوش و گفت که برای برگزاری انتخابات شورایاری ها خرجش کند. خادم می گفت که چند ماه پیش تونسته این مبلغ را به شیبانی پس بدهد.