۱۳۸۵ آذر ۱۷, جمعه

لیستی که به آن رای می دهم

چند ماه پیش می خواستم حتما یک لیست 15 نفره از مجموع افرادی که برای انتخابات شوراها کاندیدا شده اند را گزینش کنم و تو وبلاگم بگذارم اما بعضی ماجرا ها من را دلسرد کرد چون تو زمان انتخابات بعضی آدم ها را بهتر می توانی بشناسی!

اما اگر فراتر نگاه کنیم ، من اعتقاد دارم که مدیریت فعلی شهرداری با تمام ضعف ها و انتقادهایی که به آن وارد هست باید تثبیت شود پس باید به سمت لیستی برویم که این مدیریت را تثبیت می کند.

به اعتقاد من تعویض مدیریت در حال حاضر خیلی ضررها به شهر و شهروندان می زند.

کدام لیست بهتر است؟

تقریبا تمام لیست های انتخاباتی درآمده است. من بدون توجه به لفظ های اصلاح طلبی و اصولگرایی ترکیبی از این دولیست ها را انتخاب می کنم و از لیست رایحه خوش خدمت به شدت پرهیز می کنم.

بهمن ادیب زاده و محسن وفامهر از چهره های کارشناسی ای هستند که در لیست اصولگرایان قرار دارند و من با اطلاعات محدودی که از این دو نفر به دست آوردم به نظرم می توانند مفید باشند.بیادی ،طلایی و خادم را با وجود اینکه در چند روز اخیر درباره دو نفرشان چیزک های جالبی نشنیدم ولی باز هم انتخابشان را به صلاح می دونم.درباره چند نفر دیگر در این لیست به تصمیم قطعی نرسیده ام.

اما در لیست اصلاح طلبان حضور ابتکار و وزرای سابق(نجفی و مسجدجامعی) را بد نمی دانم ولی واقعیتش کمی هم می ترسم.با اینکه در دولت قبلی علی نوذر پور در سازمان شهرداریها بود ولی نمی تونم عملکردش را ارزیابی کاملی کنم.در این لیست روی چند نفر دیگر هم شک دارم.

تازه دارم به افرادی که زمانی به آنها نقد داشتم هم فکر می کنم.خوب آدم ایده هایش زمانی بنا به شرایط دچار تغییر می شود!!

دبیر و ساعی!

زیاد تعجب نکنید.چه بخواهیم و چه نخواهیم این دو نفر هواداران و دوستداران زیادی دارند و احتمال رای آوردنشون هم زیاد است. اینها از آدمهایی که در مغزشون فقط و فقط اهداف سیاسی برای رسیدن به شورا را دنبال می کنند بهتر هستند.

این دو اگر به شورا بیایند قطعا با حجم عظیمی از درخواست های مردم روبرو می شوند چون چهره های شناخته شده تری هستند بنا براین اگر هم نخواهند، مسئولیتشان خیلی بالا می رود.این دو نفر برای حفظ آبرویی که در طول سالها مدال آفرینی کسب کردند باید وقت بگذارند.

در ضمن فراموش نکنیم تبلیغات اینترنتی هیچ تاثیر بزرگی روی نتیجه انتخابات نمی گذارد.اگر می خواست تاثیر گذار باشد در انتخابات ریاست جمهوری نتیجه بخش می بود که نبود!!بهتره رفتارهای مردم را در ابعاد وسیعتر تحلیل کنیم.
مطالبی که نوشتم همه فکرهای چند روز اخیرم بودند ، شاید تا روز انتخابات تغییر کنند ولی یک چیز مسلم هست که صد در صد در انتخابات شرکت می کنم .چون به باور شرکت در انتخابات شوراها رسیده ام.